2010年12月9日星期四

曾经你唱给我听____❤

❀好歌不停❀

----------------------------------------------------------

曾经你一直唱给我听

很怀念
也不会忘记

-----------------------------------
❤我以为❤
痛是什麽感觉
是想呐喊却无言
心被你一片一片
撕下还不肯破裂

是谁让你转变

不再留恋我的体贴

你用背叛告别从前

我只想对你更好不埋怨

我以为爱是痛苦的慈悲

熬过宽容的疲惫

幸福会给我抚慰

心疼你的泪水

原谅你的不对

只求交心

不苛求完美

我以为爱是痛苦的慈悲

你会让我不后悔

这样把你宝贝

但你却教会我懂爱你可悲

爱不在了

做什麽都枉费

----------------------------------------------------
Can i say 

i cant stop it to miss u
dint stop ot

erm...
dun think sengget lah

just a friend liao 
i noe it 

and i will keep it feel
in my heart 

tis song will be last song i want to give u 
i noe u like 

Linkin Park
''In The And''

but my blog dun wan song wit Rap lah
aiyoyo =]

i will update it !

没有评论: